Referat fra Bestyrelsemøde i Attrup BF d. 7.7.2015 hos Tina.

1. Referatet blev godkendt.

2. Evaluering af arrangementer. Sct. Hans aften på Attrup Havn var med fin tilslutning ca 200 – 250 personer. Der var mange fra lokalområdet samt fra Skovsgård og opland. Ida Larsen holdt en udmærket tale og det var dejligt med sang fra cafè koret. Godt vaffelsalg, rigeligt med dej. Fin opstart for havnecafèen, der var god opbakning. Forslag om bålsted til snobrødsbagning til næste år. Næste års taler 2016 er byrådsmedlem Erik Ingerslev. Til besøg på Attrup Rensningsanlæg var der god tilslutning. Ca 17 – 18 personer. Der var 12 til grillaften i grillhytten. Snapsetur blev aflyst pga dårligt vejr.

3. Sommerfest på legeplads fredag d. 31. 8 kl 18. Henning tilbereder gris + tilbehør. Pris. 150 kr pr person. 50 kr for børn under 14 år. Gratis for børn under 5. Telte sættes op kl 17 torsdag. Stole + borde vil vi køre derud fra hver især. Forslag fra Torben om Flugtskydning som aktivitet om eftermiddagen. Hvis Torben vil stå for det, synes alle at det er en god idè.

Ved tilmelding til sommerfest gerne bankoverførsel senest d.29.7

4. Andre aktiviteter. Torsdag d. 27.8. tur til Glenholm. Min 15 personer. Tilmelding 1 uge før. Lørdag d. 19.9. kl 10. tur til Væddeløbsbanen. Tina står for tilmelding. Man kan medbringe madkurv eller købe mad derude. Fredag d. 20.11. julebanko. Torsdag d. 17.12. julehygge i grillhytten. Forslag til næste år: Tur til Kokkedal Slot. Tur til T. Broen , Kokkedals Mark. Strandtudsetur m Svend.

4. Etablering af bålsted og ny grill + lugning af hæk tirsdag d. 21. juli kl 18.30.

5. Evt. Der er plantet stauder i alle krukker. Dejligt! Næste møde torsdag d. 10. sep. 2015 kl 19 hos Per.

Referent: Karin