Den 11. april 2013. Bestyrelsesmøde i Attrup Borgerforening

Til stede: Per, Else, Bodil, Kaja og Karin.

Sted: Attrupvej 46.

Dagsorden:

• Hjemmeside
  •  Søge fonde
  •  Hjertestarter
  •  Legepladssikkerhed
  •  Badebro
  •  Byvandring
  •  Næste B. møde
  • Arbejdsdag
  • Aktivitetsseddel
  •  Evt.

• Ad 1. Hjemmeside: På Skovsgårds hjemmeside er der lagt et link ind til Attrup. Kaja er i gang med at redigere vores hjemmeside, så den bliver helt opdateret.

• Ad.2. Fonde: Else søger Landdistriktsmidler, fristen er 10. maj, om penge til musik til sommerfest; og Sparekassens Fond om midler til bord/bænke sæt. Else vil ligeledes undersøge om Nordea vil sponsorere annonce til Sct. Hans.

• Ad.3. Hjertestarter:  Ansøgning m kursus udsættes.

• Ad.4. Legepladssikkerhed: Legeplads er ikke sikkerhedsmæssig forsvarlig. Bodil har kontaktet kommunens legepladsinspektør. Vi afventer hans besøg.

• Ad. 5. Badebro: Vi vil stadig arbejde på at få en badebro til Attrup. Vi vil invitere og afholde et møde med andre lokale relevante personer/grupper for at afstemme interesser og forventninger – Tirsdag  d. 20. august kl. 19.30.

• Else vil kontakte campingplads, bådelaug, havnefoged, kommunens kontakt og Karin kontakter Bente Bjørn fra Gjøl.  Og så må vi jo til at bade…!

• Ad. 6. Byvandring: Else vil kontakte Ragnhild ang Byvandring i Vestbyen onsdag d.28. august 2013.

• Ad.7. Næste bestyrelsesmøde: Onsdag d. 29. maj kl. 19 hos Bodil.

• Ad.8. Arbejdsdag. Tirsdag d. 7. maj 2013 kl. 17 indbyder vi til arbejdsdag på legepladsen. Else tænder op i grillhytten og køber ind til grill m.m. i Attrup Butik. Kaja bager en kage og alle i bestyrelsen tager en kande kaffe / te med. Engangsservice menes at være hos Edel. Else og Per køber blomster og jord. Karin sørger for affaldsposer, hansker, skovle.

• Ad. 9. Aktivitetssedler. Sedlerne blev fordelt og uddeles snarest.

• Ad. 10. Evt. Punkter til næste møde: Sct. Hans, Hjertestarter, Legepladssikkerhed, Fonde, Badebro.

Referent : Karin.