ARBEJDSAFTEN TORSDAG D. 14. MAJ KL. 18.30.

For at efterkomme forsamlingsforbuddet for mere end ti fordeler vi os i små grupper, i hvilke der ikke vil være mere end netop ti. De enkelte grupper får i løbet af aftenen ikke noget med hinanden at gøre – heller ikke, når der sluttes af med kaffe. Den nydes i de enkelte grupper.

Kummer og byporte skal males, og enkelte ting på legepladsen istandsættes. Desuden skal græskanter trimmes på grunden.

Mød op på en af følgende steder: Legepladsen (legepladshold), grunden midt i byen (græskant-hold) eller på boldbanen (kumme- og byportehold.)

Vi håber, at mange af jer har lyst til at give et nap med et par timer.

Ellers vil der stadig ikke, pga. restriktioner omkring Covid-19, blive afholdt nogle arrangementer, indtil det fra d. 8. juni bliver tilladt at mødes til op mellem 30 og 50 personer. Vi vender til den tid tilbage med forhåbentlig et mere velkendt aktivitetsprogram, men satser allerede nu på, at der i en eller anden udstrækning bliver blus på havnen Skt. Hans Aften.