Tirsdag d. 11. maj kl. 16.30: Arbejdsaften i Attrup.

Attrup skal gøres klar til sommeren, og vi håber, at mange har lyst til at give en hånd med. Bord-/bænkesæt skal ud, blomsterkummer vaskes og hvidtes, og forskellige ting skal udbedres på legepladsen. Ca. kl. 18.30 byder borgerforeningen på ristede pølser med brød.

Vi mødes på legepladsen.

Tirsdag d. 27. maj: Grillaften på legepladsen.

Medbring selv mad og drikkevarer. Grillen er klar kl. 18.30; Brian tænder op.

Onsdag d. 9. juni: Natur-tur.

Dette års tur med naturvejleder Svend Møller Nielsen går til oldtidsagrene ved Rødland Hede (parkering i plantagen ved Hjortdalvej mellem Telling og Hjortdal.) Efterfølgende byder borgerforeningen på kaffe og kage hos Aase og Jan Poulsen, Møgelvold 52, hvor der forhåbentlig er mulighed for at se engblommer blomstre.

Der er fælles afgang fra campingbutikken kl. 18.30. Vi begynder på Rødland Hede kl. 19.00.

Onsdag d. 23. juni: Skt. Hans Aften på Attrup Havn.

Det er svært lige i skrivende stund (begyndelsen af maj) at gennemskue, hvor meget af det sædvanlige Skt. Hans-program vi i år må gennemføre. – Men under alle omstændigheder vil bålet blive brændt af kl. 20.00. Følg med her hjemmesiden, på borgerforeningens Facebook-side og evt. i ugeavisen for at se, hvad der ellers vil ske.

Tirsdag d. 6. juli: Grillaften på legepladsen. Grillen er klar kl. 18.30. Kim tænder op.

Onsdag d. 21. juli: Grillaften på legepladsen. Grillen er klar kl. 18.30; Rita tænder op.

Fredag d. 31. juli: Generalforsamling kl. 17.30 med efterfølgende sommerfest på legepladsen kl. 18.00!  – Der omdeles særskilt seddel om dette senere.