Aktiviteter

Mandag d. 3. oktober kl. 18.00-22.00: Koncert og spis-sammen på Råd og Dåd, Blushøj 4. – Et arrangement, som er en del af Jammerbugt Kulturuge.

Torslev Landsbyfællesskab, Råd og Dåd, Bugtens Bryghus og Attrup Borgerforening indbyder i fællesskab til denne festlige aften, der begynder med fællesspisning, hvor maden er lavet af Skovsgård Hotel. Der bydes på Irish Stew med tykkam af okse, timian, porter og udsøgte grøntsager fra Råd og Dåds økologiske marker samt velbagt Ølandsbrød fra Skovsgård Hotel.

Efter maden giver Bob Ferguson, Skotland, koncert, bl.a. med skotsk og irsk folkemusik.

Senere serveres kaffe og lækker hjemmebagt squashkage. Der kan aftenen igennem tilkøbes vand og vin samt specialøl fra Bugtens Bryghus.

Pris: 120 kr. – Tilmelding via gartneriets MobilePay på nr. 17037. Skriv "KONCERT" efterfulgt af ANTALLET DU TILMELDER i kommentarfeltet. Tilmelding kan også sendes til faktura@raaddaad.dk

Sidste frist for tilmelding er mandag d. 26. september.

Fredag d. 4. november kl. 18.30: Fællesspisning i Attrup Campings fælleshus.

Brian og Kim tilbereder en hemmelig menu, men sikkert og vist er det, at det bliver rigtigt lækkert. Pris: 100 kr. pr. person – drikkevarer kan købes af campingpladsen. Tilmelding til Kim senest fredag d. 28. oktober på tlf. 2423 4551.                                                                    Mange tak, om nogle kunne have lyst og tid til at bage en kage til kaffen; dette kan også meddeles til Kim. Medbring selv service til mad og kaffe.

Tirsdag d. 29. november kl. 19.00: Julebanko i Attrup Campings fælleshus.

Tirsdag d. 20. december kl.19.00: Julehygge i Attrup Campings grillhytte.