Aktiviteter sommer/efterår 2017

Torsdag d. 20. juli: Grillaften på legepladsen. Grillen er klar kl. 18.30; Kim tænder op.

Fredag d. 4. august: Sommerfest på legepladsen kl. 18.00.

Onsdag d. 9. august: Åben have i Skovsgård og Attrup. Jammerbugt Havekreds indbyder kl. 19.00 til åben have ved først Susanne og Preben Jensen på Peder Wessels Vej 1 i Skovsgård, siden hos Per Iversen på Attrupvej 11, hvor der drikkes kaffe. Alle er naturligvis velkomne. Pris 60 kr.

Tirsdag d. 15. august: Grillaften på legepladsen. Grillen er klar kl. 18.30; Gorm tænder op.

Onsdag d. 30. august: Grillaften på legepladsen. Grillen er klar kl. 18.30; Per tænder op.

Søndag d. 10. september: Eftermiddagstur til Spejdercentret Thorup Hede ved Dronninglund. Spejdercentret Thorup Hede er et 13 ha stort område, der ligger virkelig naturskønt op ad Jyske Ås. Området har gennem de sidste mange år været hjemsted for bl.a. spejderlejre og rummer mange spændende steder, bl.a. middelalderhytte og primiovne, og på turen finder vi også ud af, hvad Den grå Ko er. Knud Erik Bæk har i mange år været bestyrelsesformand for spejdercentret og vil vise rundt. Afgang fra campingbutikken kl. 12.30; hjemkomst sidst på eftermiddagen. Borgerforeningen sørger for kaffekurv.

Tirsdag d. 24. oktober: Fællesspisning på Attrup Havnecafé kl. 18.30. Vi gentager succeserne fra foråret! Som et nyt indslag ved fællesspisningen vil der i løbet af aftenen blive fællessang fra Højskolesangbogen. Der meldes ud om menu og tilmelding senere.

Fredag d. 1. december: Julehygge m. bankospil, gløgg og æbleskiver kl. 19.30 i campingpladsens fælleshus.

Mandag d. 18. december: Julehygge i grillhytten kl. 19.30 med gløgg og medbragte julegodter.