Lørdag d. 4. maj kl. 9.30: Arbejdsdag.

Vi tager en tørn med bl.a. at male krukker, hente bord- og bænkesæt ud af vinterhi, gøre legepladsen sæsonklar osv. Vi begynder med kaffe og rundstykker ved legepladsen og slutter arbejdet af med pølser og brød kl. 12.00.

Mange tak, om I kan afse et par timer til at hjælpe.

Tirdag d. 7. maj kl. 18.30: Naturtur til Ølandskoven.

Forår i Attrup Borgerforening er også lig med en tur ud i det blå og det grønne sammen med naturvejleder Svend Møller Nielsen. Denne gang tager vi med ham i Ølandskoven og ser bl.a. på det nye aktivitets- og oplevelsesområde ”Glarborgen”. Efterfølgende byder borgerforeningen på kaffe. Har du lyst til at bage en kage hertil, så meld gerne tilbage til Else på tlf. 20703009 eller mail elkebaek@gmail.com

Der er fælles afgang fra campingbutikken kl. 18.30.

Lørdag d. 25. maj: Attrup Bådelaug afholder Havnens Dag på Attrup Havn med mange aktiviteter dagen igennem. – Se mere herom i ugeaviserne.

Tirsdag d. 28. maj kl. 18.30: Grillaften på legepladsen. Kim tænder op.

Torsdag d. 6. juni: Tour de Jammerbugts 3. etape begynder i Attrup kl. 18.30 og går til Fjerritslev over Haverslev, Bejstrup, Bonderup og Husby. Vær med til at heppe i startområdet eller langs ruten, eller tilmeld dig løbet. Læs mere på www.facebook.com/TourdeJammerbugt/

Hejs evt. flaget på denne aften, så byen og området tager sig ekstra festlig ud. J

Søndag d. 23. juni: Skt. Hans Aften på Attrup Havn.

Udover båltale bliver der bl.a. musikalsk underholdning ved Laust Michelsen, og Attrup Bådelaug holder åben båd. Se annonce i Hanbobladet.

Onsdag d. 3. juli kl. 18.30: Grillaften på legepladsen. Brian tænder op.

Torsdag d. 18. juli kl. 18.30: Grillaften på legepladsen. Else tænder op.

Fredag d. 2. august kl. 18.00: Sommerfest på legepladsen.