Aktiviteter forår/sommer 2017

Lørdag d. 22. april: Arbejdsdag, hvor vi bl.a. maler krukker, henter bord- og bænkesættene ud af vinterhiet, klargør grillen og tager et eftersyn af legepladsen. Vi mødes ved legepladsen kl. 10.00 og begynder med kaffe og rundstykker.

Tirsdag d. 25. april: Fællesspisning på Attrup Havnecafé kl. 18.30. Vi gentager den store succes med fællesspisning; denne gang serverer Sanne karbonader med ærter og gulerødder samt kaffe og kage til en pris á kr. 100,-. Tilmelding senest fredag d. 21. april til Per på tlf. 24255122 eller peri@mail.tele.dk

Mandag d. 15. maj: Besøg hos Bugtens Bryghus og von Broich Mohair, begge i Bratbjerg. Denne aften går der øl og uld i den. Det lokale Bugtens Bryghus viser sin produktion frem, og hos von Broich ser vi på geder og de smukke produkter, som ulden giver. Borgerforeningen serverer kaffe og kage i huset ved Bratbjerg-søerne. Fælles afgang fra campingbutikken kl. 18.40 – ellers kl. 19.00 i Bratbjerg.

Tirsdag d. 30. maj: Natur og høns. Vi tager sammen med Svend Møller Nielsen fra Naturcenter Fosdalen en tur op i Alsbjerg Bakker, og bagefter ser vi på flotte præmiehøns hos Anita og Kim på Blushøj og nyder udsigten også fra deres have. Anita og Kim byder også på kaffe. Vi mødes ved campingbutikken kl. 19.00.

Tirsdag d. 13. juni: Grillaften på legepladsen. Grillen er klar kl. 18.30. Else tænder op.

Fredag d. 23. juni: Skt. Hans Aften på havnen med båltale ved Erik Ingerslev fra Jammerbugt Kommunalbestyrelse. – Se i øvrigt annonce i Hanbobladet.

Onsdag d. 5. juli: Grillaften på legepladsen. Grillen er klar kl. 18.30; Brian tænder op.

Torsdag d. 20. juli: Grillaften på legepladsen. Grillen er klar kl. 18.30; Kim tænder op.

Fredag d. 4. august: Sommerfest på legepladsen kl. 18.00! – Seddel omdeles senere.