Næste arrangement i Attrup Borgerforening er:

SOMMERFEST PÅ LEGEPLADSEN VED ATTRUP CAMPING

FREDAG D. 31. JULI KL. 18.00.

Traditionen tro lægger vi ud med fællesspisning med spidstegt gris. Senere afholdes der kagekonkurrence, så bag den flotteste kage og vind en skøn præmie. Aftenen byder også på rundboldkamp og mulighed for dyst med at slå søm i kævle. Borgerforenings lydanlæg sørger for den rette musikalske stemning, så hav derfor gerne et musikønske klar.

Pris: Voksne 150 kr., børn under 14 år 50 kr. og børn under 5 år gratis. Kontant betaling kan ske ved selve festen, eller der kan betales via MobilePay på 3128QE

I teltet kan drikkevarer købes af Attrup Camping. Medbring selv kaffe og service, både til mad, kaffe og kage.

Tilmelding: Senest fredag d. 24. juli til Else på tlf. 20703009 eller til Kim på tlf. 24234551.

Medlemskab af Attrup Borgerforening for 2020 kan indbetales på konto 9070 1624645851. Det koster kr. 200 pr. husstand og kr. 100 for enlige. Ved tilmelding oplys venligst navn og adresse.

Er du interesseret i at modtage en "reminder e-mail" nogle dage før et arrangement , så send en e-mail til peri@mail.tele.dk

Klik her for at se Attrup Havnecafes facebookside

Klik her for at se facebook side for Skovsgaard og omegn.